Onsdag.

Nu har det varit onsdag i trettioåtta minuter, och jag borde sova. Varför vet jag, annars blir jag trött och skriver konstiga meningar som denna. Nu är det så att jag har plugg-abstinens, men på ett dåligt vis, för varje dag stannar jag uppe för länge. Det suger helt enkelt. Nu är det även så att jag läste ett coolt inlägg på febbs.se, om livet. Men snarare meningen med livet, denna korta fråga med så oändligt många svar. Scrolla ned till måndags-inläggen och checka in det, värt att läsa. Nu saknar jag fredag, lördag och sommarlov, ingenting annat. Jo, en pluggfri söndag! Coolt det skulle vara.. Fast then again, I don't remember that.. GOOD NIGHT MAA FRIENDS! Eller rentav, min vän sedan du är stundvis den enda läsaren. LOL! Så jag skriver all denna bullshit för dig, suck it up good!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0