I Hate Time

Jag har inga läxor, inga prov, inga syften, inget att göra. Jag hatar tid som går till spillo, det känns som om löv efter löv faller av livets träd, eller buske om ni vill det. Väldigt störande tillvaro, denna gång utan läxor. Undrar om jag kommer se tillbaka på detta tillfälle när jag sitter med 5 prov per vecka väl inne i terminen, med avund? Nja, kanske inte när jag skrev detta, men om jag aldrig skrivit något så skulle jag förmodligen vara pissed off.

Krångligt? Ingen aning vad jag ska tänka, tycka eller tro. Det är också irriterande. Man måste alltid tänka, tycka eller tro.. Ta till exempel politiska åsikter, varför skulle jag behöva en? Jag behöver faktiskt ingen eftersom jag är under 18, och det tänker jag vara tacksam för. Haha! Jag bryr mig inte, och ingen bryr sig om att jag inte bryr mig!
Jag vann ..

Sista inlägget för idag, och min skriftliga kreativitet har nått en ny nivå.

Godnatt tills imorrn!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0