Ett Inlägg

Hej.

klockan är alldeles för mycket, tiden räcker aldrig till, livet jävlas, och jag har ett kronisk hjärtfel. - Iallafall känns det så. No need to worry, det är inte fysiskt. Det är insidan, det ingen ser. Till er som medvetet eller omedvetet analyserar alla dessa ord, I salute you! Men det handlar inte alltid om bara mig. Ta det i akt.

Denna vecka känns evig. Den är bra och dålig på alla sätt. Det känns som om mycket händer just nu. Mycket som ger erfarenhet, vänner, och ovänner. Jag börjar bli trött, men ändå inte. Min hjärna når varje dag sin smärtgräns vid klockan åtta på kvällen. Därefter känner jag mig alltid pigg. Nu tivngar jag mig ner i säng. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Dan Jackman

Djupt!

2009-11-15 @ 22:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0