Uppdaterad MySpace!

Tja!

Tankade upp min senaste kreativa skapelse på MySpace idag! Låten heter "Pathetic Love Song", och är andra låten jag skriver i en något mer akustisk stil. Sen ligger även introlåten till albumet uppe. Just nu ligger den sist i spellistan, vilket inte riktigt stämmer, men det fattas låtar emellan, så what the hell, ingen bryr sig ändå. Den heter iaf "Dawn Of June", och skulle passa in i ngn skräckfilm. Hade faktiskt filmen "Nightmare Before Christmas" i åtanke samtidigt som jag skrev den.  

Annars så har jag spenderat denna halvhelvetiska dag inomhus, för att spela in just "Pathetic Love Song". Inte nyttigt att sitta inne och lata sig, känner nästan deppressionen krypa upp på mig nu, så det blir till att gå ut i luften för att stjäla lite syre och D-vitamin från Mother Earth.. 

Länk till MySpace; http://www.myspace.com/injune 

Länken har fuckat sig, så ni får köra copy/paste

Rock On! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0