Sorgligt..

Min trogne musikbetjänt gick bort för ett par månader sen, och alla nya kostar så jävla mkt! Haha :
Funtade ett tag på att köpa en Ipod Touch, och kollade in priserna. Det är lätt att låta sig luras av alla satans features som kommer med dessa! Sen så tar man sig själv på bar gärning med att betala tvåtusen spänn för en stor skärm, och ynka åtta gig! Vilket jävla rån! Får plats med en tiondel av min musik..  Synd att flashminnena ska vara så dyra, fast hey! Jag hörde att priserna skulle sänkas.. Kollade på en Ipod Classic oxå. Mm, 120 Gig, men tråkig som fan. Har varit utan [portabel] musik alldeles för länge! Börjar höra konstiga saker som fågelkvitter o skit..

Appropå musik, lyssnade igenom lite Beatles idag, och kollade runt på nätet. Blev tipsad om något som skulle vara världen första punklåt. Helter Skelter var ju ganska rå tkr jag, sen så var det ngn annan, men minns inte vilken. Kan ha varit I Am The Walrus, fast jag vet inte om jag skulle tro på det..

Var ute på stan idag annars, fortfarande sommarlov ju! Har försökt hitta info om en pedal vid namn "Vrukpedalen". Sägs att den ger två slag per slag på baskaggen, Vilket betyder att du borde kunna kompa både tajtare och snabbare! Självklart så är det hastigeten som lockar mig.. Hade lite svårt att erkänna det ett tag, men sen insåg jag vilken otålig trummis jag är..

Godnatt ; ) 

Kommentarer
Postat av: filisibilus stankoplus

Helter Skelter var det, inte I Am The Walrus!

2009-08-19 @ 14:39:57
Postat av: asta

Anmäl dig till veckans blogg om du vill kram asta!

2009-08-19 @ 15:16:15
URL: http://astish.blogg.se/
Postat av: Victoria

2009-08-19 @ 15:17:54
URL: http://ohvicky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0