Rise Against!

YEAH! Fick precis biljetter till Rise Against på fryshuset, 30;e oktober! Jävlar vad schysst! Detta kommer sannerligen bli en upplevelse! både Green Day och Rise Against under loppet av ca 20 dagar. Mina coolaste tjugo dagar hitills? Vem vet. Fan vad konsertkåt man har blivit på sistone, känns som om det är det enda jag kollar runt efter. Och bara 300 spänn! Det kallar jag billigt för en schysst konsert. Ska bli skitkul! MySpace till Rise Against Här! Jag tycker att de lirar en skön stil, en blandning mellan typ Metal, Punk, och Rock.. Svårt att beskriva.

Är ni intresserade så är det LiveNation som säljer biljetterna.

Det var det. Hörs imorgon!

Sleep well..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0