På tal om kreativitet...

Paramore har släppt en ny singel! (7 juli, bättre sent än aldrig..) Ignorance är låtens namn - och tema för den delen. Ännu en gång, de har gjort det igen! Alla deras låter som jag har lyssnat till låter otroligt genomarbetade, behöver inte vara sanningen, men det viktiga är att man kan känna sig säker som konsument. Även om jag inte köper speciellt mkt musik tack vare (undrar om det är rätt ordval?) Spotify och internet överhuvudtaget, så vet man alltid vad som kostar 199 spänn och håller måttet, för en gångs skull.

Paramore har behållt sitt gamla sound, men givit det en liten spark i arslet med ngra nya gitarrdister, och dylikt. Har svårt att urskilja mer än så.. Hursomhelst så tkr jag att trummisen - Zac Farro, knyter samman hela bandet. Det måste ligga ngt i hans komp.

Det nya albumet 'Brand New Eyes' släpps den 29 september i USA och har förövrigt producerats av Green Day och My Chemical Romance. Paramore – Ignorance

Tab - Klicka här!

Lyrics - Klicka här!

Jag lägger till två vidoklipp här under. Båda är identiska, men på den första här under, märker du lätt att hela låten ligger ett halvt tonsteg lägre än den andra! ;D Onödig fakta, men what the hell..  Videon till Ignorance:







Kommentarer
Postat av: Anonym

låtarna du skriver om är as bra, diggar din musiksmak

2009-08-19 @ 17:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0