Coldplay på Stadion!

Vet ni vad? Jag insåg precis nu att jag dyrkar svordomar! Finns ju inget bättre! Och helvete vilket jävla rep vi hade i söndags, kl två, för så lata är vi! Torn Together börjar låta asbra live, så kolla in våran myspace! Nu har skolan startat en gång för alla, och jag hade min första gitarrlektion idag, vilket var riktigt schysst. Pluggar en jazzlåt just nu, började på boksatven E.. Kommer inte ihåg så mycket mer.

Relicprojektet är också på gång, men jag hittar ingen arbetarvänlig lokal att jobba i. Ska förövrigt fortsätta slipa ner lacken tills målet uppfylls. Om det överhuvudtaget finns något att visa då, så ska ni få se!

I lördags var jag utanför stadion och snyltade på Coldplay's konsert, Viva La Vida. Kan säga att akustiken i, och utanför stadion duger gott åt mig! favoriten är Fix You, gillar även Violett Hill, Strawberry Swing och 42. Är inget stort fan, men jag tycker ändå att det var en jävligt lyckad spelning i lördags.

Tills vidare - Fuck Off And Take Care!


Viva La Vida

Kommentarer
Postat av: Jonna

Jag längtar tills nästa rep :D Och svordomar äger.

2009-08-25 @ 16:48:35
URL: http://smoky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0