...

Tjena!

vaknade precis alldeles för sent och insåg att det inte finns ngt att göra.. Har verkligen ingen idé alls. Jag kom iofs att tänka på en sak igårkväll. Jag har en gitarr, en Les Paul-kopia från märket Supreme Guitars. Har spelat på hur många guror som helst, men jag har aldrig hittat ngn som är lika bra, eller bättre. Sen så kostade den bara 3.000 kr. Så jävla mkt gitarr för stålarna! Jag bifogar en länk till mitt myspace oxå, bara för att. Min nya låt kmr ligga där ganska snart, "Pathetic Love Song" heter den änsålänge. Borde kanske byta namnet iallafall, för den har inget gemensamt med titeln. Näe, helvete heller, kan inte sitta här och sabba dan. Nu går jag och käkar frukost.

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0