THE FEW THAT REMAIN

Tydligen ska vi köra en cover på den, kmr ju bli så tungt! Ser fram emot det! Lyssna på hela låten HÄR, och om ni lyssnar hela låten ut kmr en överraskning ; ) Alla som känner mig kmr hänga med i svängarna iaf. Ska genast sätta mig vid trumsetet för att öva. Imorrn blir det projekt, The Roman Empire jobbar vi hårt med, men ändå så är vi i princip klara, till en viss del.

Jag byggde om min väckarklocka igår. Ett desperat försök att förhindra eventuella förseningar. Jag slet i princip bort Snooze-knappen och tejpade för avstängningen.. Hehe.. Det funkade inte.. Nej, men jag kom i tid hursomhelst. Nu somnar jag. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

HAYLEY!

2009-12-12 @ 17:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0