HEJ

Goddag alla läsare! (2st)

Jag har bestämt mig för att just denna dag, ge upp min bloggarfobi och omfamna bloggen igen. Så, en update är på sin plats. Hej, jag har ett namn, min mobil är trasig just nu, så fotobloggandet kmr ligga nere ett tag till. Min musiksmak har, tro det elr ej, förändrats något under dessa veckor/månader av frånvaro. Jag spelar fortfarande i samma band, går i samma skola, och har fortfarande samma vänner förutom ett par nya. Jag har börjat gymma(hurra för det)så nu kan jag äta Marias fredagskolor utan större ångestbesvär. Jag lånar pappas ipod sålänge min mobil är trasig om ni undrar, hur skulle jag klara mig annars - är vad jag vill säga, men om sanningen ska fram så glömms den alltid hemma. -Både sanningen och ipoden. Jag har ingenting att göra i två långa veckor från och med idag då skolan är "slut". Dom vill bara ha en lång uppsats innan jul, piece of cake. -Väldigt fult uttryck! Sen jag hade lite att göra är Call Of Duty 4, Modern Warfare snart avklarat. Tänker tanka tvåan så fort mitt nya VPN-skydd har placerats i mina ondskefulla, starka samt makt-, kapital- och materialist-hungrande nävar. Det påminner mig, jag gick med i en Facebook-grupp idag, den heter; "I wouldn't steal a car, but I'd download one if I could". Det var lite kul. Jag var på paramore förra måndagen, exakt en vekca sedan. Det var magiskt trots de FYRA förbanden som spelade i sammanlagt två timmar. Hade grymt ont i ryggen efter det. Publiken bestod av 90% fjortisar som relaterade Paramore till Twlilight, inget fel på Twilight, men däremot fjortisarna. 9,99% killar som var kära i Hayley(sångaren) sedan var det jag och ett par till, dem objektiva öronen of the show. Trots allt, så var det supertrevligt, och jag har svårt att förstå vart jag befann mig för 7 dagar sedan. Ni som läser noggrant måste hata mig för att jag inte har styckeindelat än, så -

Utmärkt, eller excellent som min gamle vän brukade säga. Han har slutat med det dock, jag vet inte varför. Imorrn tänker jag köpa anabola steroider så att jag kan bli lika snygg som människorna i Twilight, vilket påminde mig om ännu en rolig Facebookgrupp. Den heter; "Because of Edward Cullen, human boys have lost their charm". Fyndigt eller hur? Nu upptäckte jag precis att mina ögon inte fokuserar på tangentbordet. Jag har gjort ett genombrott! Jag har förlorat min data-oskuld! Snart är det jul! Och då får man julklappar. Men man måste, eller borde också ge julklappar. Tänk på det! Nu ska jag sova, så att min hjärna fylls på med härliga samtalsämnen tills imorgon! Och så ska jag gå upp 07;30. Igår försov jag mig nämligen. För att sammanfatta, elr på engelska, to conclude, jag har börjat blogga igen. I fetstil!!!

Eran,

Felix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0