Undrar OM sommaren någonsin kommer

Jag är trött på vinter nu, och höst. Däremot längtar jag efter sommar och varma nätter! Jo, för det är vad som är bäst med sommaren, nätterna är varma! Vilket betyder att natten alltid är ung, och kort! Dvs, den hinner aldrig bli gammal.

Idag har jag inte gjort något vettigt alls. Fast när det slår mig, så slår det mig hårt. - Jag har visst gjort vettiga saker idag. Jag har övat gitarr, övat(spelat)tv-spel, vilket jag fick från mina underbara vänner igår! Jag har skrivit ett intro på en låt, lite mer country-pop, låter skitläskigt, vet.  Och så har jag laddat ned Iphone SDK, Software Development Kit, därför att jag är en nörd. Sen så har jag gjort spanska-läxan, vilket måste varit den mest o-vettiga gärningen idag. Ännu trevligare nyheter är att jag skriver en låt tillsammans med sångaren i mitt band, tråkigare är att det inte blev ngt rep idag. Ännu tråkigare är att det är måndag imorrn, eller egentligen redan nu : -

Har inte skrivit här på länge nu, men tänker försöka ännu en gång. Iaf, Dags att sova, godnatt alla vackra människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0