Insparksfest!

Yeah! Undrar vad som kommer att hända egentligen. Pest eller kolera? Haha ; ) Nej, jag är ingen pessimist, eller realist som de kallar sig. Jag är en optimist. Jag tänker utgå från att allt blir finfint. Kan ju inte gå runt hela livet och oroa sig över vad som kommer att bli skit. Antingen blir något bra, eller medelmåttigt. så tänker jag. För vad är egentligen dåligt? Alla klagar ju så mycket på allting. Inte ens hälften av alla dålig-klassade saker är ju dåliga. Men livet ska ju tydligen suga, och DET är dåligt. MAINSTREAM!!! Fast jag har egentligen inget emot mainstream, men eftersom det är coolt, så.

Här är några tips till dig som tycker att allt är dåligt:

1. Sluta tyck så.

2. Inse att allt inte är dåligt.

3. Lyssna på musik!

4. Jogga! Släpp lös några endorfiner.

5. Gör en läxa.

6. Ät choklad.

7. Sov.


Bilderna från Mods V.S Rockers kommer till helgen! Håll ut!

Random;

Relicat stall. Detta var kromat innan. Legat satlat i en kruka på balkongen.





Micke utan mickskydd! Snyggt som fan! Så kommer det se ut sen.


Med mickskydd, fult som fan, tycker jag!


Rigg. Förstår mig på två av modulerna.


Hare Gött!!

Kommentarer
Postat av: Dan Jackman

Jag tycker inte allt är dåligt! Jag är bara väldigt kräsen :P.



P.S: Hur gick insparken?

2009-09-15 @ 18:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0