Fish Camp

Hey! 
Slutade typ 12.00 idag! Asskönt som fan, fast jag kom aldrig från skolan, utan fastnade med ett par kompisar, vilket förmodligen var trevligare än att uggla runt hemma. Fast nu är jag hemma iallafall. Fick precis en fräsch låtidé. Kan bara inte bestämma mig för Punk eller Acoustic. Hmm. Den låter förmodligen bra hursomhelst. Det blir Punk. 
Ska på en-nattsläger till Fiskeboda imorgon, får se hur det blir. Knappast tråkigt iallafall. Det suger ju iallafall att bara vara där en natt, och packa ner allt skit som tar plats.. Fiskeboda, därav rubriken. 
Kan ju även avslöja mitt lite mer inkognito-projekt som tar upp min fritid. Arbetar ihop ett läderharnesk, Läder + Harnesk; equals = Läderharnesk. Det är i princip några läderremsor ihopnitade till ett magskydd, vilket ska användas under lajv. Juste, Lajv! För alla(de flesta)som inte vet vad det är, så skuttar man runt i skogen utklädd till diverse varelser, eller människa om man nu vill det. Att rollspela på "riktigt". Det är helt klart softare än det låter. Jag lägger upp en bild snart. Tills vidare; Hare Gött!
Tja!

Kommentarer
Postat av: Johanna

JÄVLAR VA COOL DU E! Jag vill också lajva. Calle också xD Lycka till med punklåten, kanske får höra i helgen? :D

2009-09-01 @ 17:15:53
URL: http://smoky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0