HEJ!

Har bara en examination kvar innan jullov nu, och jag orkar verkligen inte med den. Fast när allt kommer kring så har jag ändå enormt med energi kvar. Motsägande, vet. Ingenting känns hopplöst just nu. Fick lite inspiration idag, och har bestämt mig för att må Såhär. Påminer mig om allt möjligt, men mest lov. lov och kompisar, urflippade nätter och.. dagar.. Imorrn är det avslutning, jag ska sjunga i kyrkan tillsammans med bl a Freddie van awesome och MaTheo, freddie bestämde att vi skulle ha tomteluvor på oss, sen det är fri klädsel till skillnad från det extrem-formella luciatåget vi också deltog i.

Gick hem till en kompis idag, och hem igen. Det snöade, och allt var täckt av det fallande vita guldet ; ) Vasastan ser så otroligt vacker ut just nu, de små gatorna i Birkastan(del av vasastan)och julgranen på St:Eriksplan var otroligt vackra.

Godnatt! Må bra, och ha en härlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0