GOD JUL!

Godmorgon alla trogna läsare! Whazz up??! Sitter här och diggar loss till lite disco ; ) nu är det jul igen, och den skall firas med familj och vänner? kan kalla dem det oxå ;-D.. Insåg precis ngt imorse när min syrra först frågade mig vad jag önskade mig i julklapp, och sedan om jag tror att det är det jag får. Jag tänkte efter och svarade; ärligt talat så spelar det ingen roll.. känns som ett nytt mål uppfyllt här i livets långa önskelista. Måste bara säga; den 23;dje december är en av höjdpunkterna varje år. Igår satt jag hemma i soffan och gjorde nytta genom att slå in hemmagjord kola i folie, samtidigt som sagan om ringen gick på tv. Underbart! kanal sex ska tydligen visa hela trilogin nu i jul.. Får inte missa tvåan ; ) . . Samtifigt fick jag inspiration, och äntligen vet jag vad jag tänker sysselsätta mig med under de 4 dagar jag befinner mig i Halland(landställe, södra sverige osv.). Såklart, att jag inte tänkt på det tidigare. Lajv-utrustning shall be built! Kan ju lägga upp lite bilder här på bloggen sen efteråt. Jag tänker fokusera på plåt-utrustning, och den skall brännas. Läder-utrustning vet jag inte riktigt hur mkt det blir, men lite iallafall.

Så, nu är klockan tolv(på förmiddagen), den 24;de. Det är julafton ikväll. Om ett par timmar bär det av till Danderyd och kusssarna, farbrodern, fastern, farmodern, farfadern, kusinbarn.. jag kan inte komma ihåg vad allt kallas. Om jag räknar blir det iallafall 15 släktingar! ; ) Det är som halva min klass :o. . Jaja, God Jul på er alla! Vi hörs efter Julafton - om inte senare!

Hare gott, och God Jul önskar Felix

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra att du uppnått själslig trygghet!

2009-12-24 @ 20:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0