In June

Tja!

Tänkte "presentera" In June, som är en grupp, elr snarare min ofullständiga grupp. Hursomhelst skriver jag musik. Och det är vad jag kommer att skriva om. Musik alltså. Jag föredrar punk/pop, rock osv, och favoriserar gärna Green Day, Blink 182, The Fray, Fall Out Boy, Coldplay, Zebrahead inom den genren. Sedan diggar jag äldre band, sköna cultlåtar m.m. - Zeppelin, Who, Beatles, Bryan Adams, Blood Sweat And Tears, Hendrix, Deep Purple. Sedan har jag inget problem alls med Metal, punk, osv: Avenged Sevenfold, Sex Pistols,  John Mayer!

Det känns bra att kunna tycka om kopiösa mängder med musik. Även om jag inte har lust att slänga min gitarr i väggen av ren härlighet, till varenda låt på en platta, så känns det bra att kunna indetifiera sig med olika kulturer..

Jag har inget vettigt kvar att skriva, så jag skiter i det nu. Börjar bli så jävla trött ändå.

C U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0